W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej szczegółów na temat ustawień przeglądarki można znaleźć korzystając z wyszukiwania np: w serwisie  google.pl Opinie użytkowników serwisu www.victoria.kaluszyn.org i www.futbol.siedlce.pl wyrażone w formie komentarzy na stronie, są ich prywatną opinią a serwis internetowy nie ponosi odpowiedzialności za treść wyrażonej opinii. W przypadku naruszenia zasad dobrego obyczaju i tzw. net etykiety komentarze będą usuwane bez ostrzeżenia.. Kontakt w przypadku naruszenia ww. zasad:  cemarek@op.pl

Włącz/wyłącz Dźwięk Opcje Emotikony Historia Małe info Kide Chat
11:40-- Gość_6535: Ległe zamknęli na mecz z Realem, ale pompa... buhahahahahaah wstyd kibole wstyd
9:51-- Gość_4886: warcząca zawsze była mocna w gębie i przekrętach
9:00-- Matrix0001: brakuje strzelca PP dla Hutnika Huta Czechy...
4:38-- Gość_9299: Mirosław Świniarski mistrz wszystkich sędziów w okręgu siedleckim!!! Na wczorajsze puchary zapomniał zabrać kartek... Można się było na meczu prać po mordach bezkarnie ;)
2:47-- Gość_5423: Chlopaczki ze switu sobie pisza i jest glosno :D Panowie kilka kolejek w tej A klasie bylo a swit barcelona juz mysli o 4 lidze ;)
21:41-- Gość_6076: Barczaca w tamtym sezonir juz byla mocna w okresie przygotowawczym jak przyjechali do VK to tez na niej nie zostawili suchej nitki VK 0~7 Świt i tu byla cisza
20:35-- Gość_2243: Ta... Barczaca to od razu do 4 ligi bo w okręgu to nie ma mocnych. Co kolejka to o nich tu najgłośniej
19:20-- Gość_6515: Dla Zrywu Nakonieczny , Sitarek 2x i Błażejczyk
18:43-- Gość_5767: dla Victorii: Igor Madziar
18:28-- Gość_8133: Nie no w Barczącej wszyscy są bezrobotni i czekają tylko na mecz ! Nie ośmieszaj się ! Wszyscy wiemy, ze w lidze trzeba zawodnikom ( nie wszystkim ) zapłacić więc są wyniki. Puchar to takie dodatkowe koszty więc się je tnie i od razu okazuje się że Barcząca jest lepsza !
18:15-- Matrix0001: brakuje strzelców PP dla: Hutnika Huta Czechy, ULKS Gołąbek, Zrywu Sobolew i Victorii Kałuszyn...
17:13-- Gość_7295: VK:Podlasie 1:5 (0:1)
17:13-- Gość_7295: Odwrotnie!!! Podlasie wygralo sorry
17:12-- Gość_7295: VK: Podlasie 5:1 (0:1)
17:09-- Gość_6876: Kolektyw - Naprzód 1 - 2 ( 1 - 1 )
16:38-- Gość_8874: A Victoria jak grała z Podlasiem?
16:02-- Gość_5740: Echh ten puchar. No to dla wielu klubow strata kasy. Juz sie kilka wycofalo. Bo na tym poziomie rozrywkowym przykładowo hutnik czechy nie pojedzie w optymalnym skladnie do barczacej ze względu ze ludzi pracują etc. Nie ma co brac tych wynikow na serio. Pucharek to luzna gierka :)
15:53-- Gość_4970: nie emeryci tylko rencisci ze wzgledu na wzrok
15:31-- Gość_2808: mecz w mińsku sędziują emeryci
15:18-- Gość_9668: Mazovia 2 już wygrywa z PS2 . Relacja na regiowyniki
15:18-- Gość_9668: 2:0 w meczu Świt Barcząca - Hutnik Huta Czechy jak na razie
15:16-- Gość_9668: Puchary? Graja :D Maza 2- Pogon 2 jak na razie 0:0
15:04-- Gość_4628: Jak puchary?
15:13-- Gość_6978: chłop Dawid Bukowczan z Żywca zobaczył Warszawę i ogłupiał: 90minut.pl/mecz.php?id_mecz=1230248
14:21-- maba: Wilga-Czarni w PP także vo. Węgrów zrezygnował z gry
13:05-- Gość_8326: Tecza poszukuje trenera do prowadzenia zajęć z dziecmi z roczniak 2005-06r. Wiecej info pod numerem telefonu 537040888 , pozdrawiam Ula
15:38-- Gość_6089: puchar polski, orzeł unin - mazovia mińsk mazowiecki 0:3 vo , gospodarze wycofali się z rozgrywek
15:37-- Gość_6089: więc przepraszam, na fotce dobrze nie widać, podałem nazwisko z rozpiski meczowej.
15:36-- Gość_4564: Nie pisz że Padysz, bo To sędzia główny Adaśko :-)
15:34-- Gość_6089: OZPN ośmiesza sie pozwalając sędziować ludziom z brzuszkami. Fajna fotki Glanowski - Padysz.
8:25-- admin: U13: VK : UKS Dobre 0:14, junior młodszy Podlasie: Victoria 7:1
5:21-- Gość_3650: Jaki wynik VK U-13 ????
20:08-- Kubiś: dziewczyny przegrały 0:1
20:08-- Kubiś: AON Rembertów - ŁKS Łochów 2:1
19:23-- Gość_7434: Jak ktoś zrozumie Kałuszyn?..... dziś 7 rezerwowych mieli...
19:21-- Gość_7434: Gole dla VK: Gągol x2, Rafałovicz

Powered by Kide Shoutbox


Ostatnio napinane

  • I po pucharze. Victoria kontra Podlasie
    Xxx 29.09.2016 15:22
    Ktos obiektywnie wymieni najlepszych zawodników VK w tym meczu?
     
  • I po pucharze. Victoria kontra Podlasie
    Elwis 29.09.2016 11:33
    6’ już w 6; minucie Paweł Buczyński znalazł się po prawej stronie, oddał strzał, który skozłował przed ...
     
  • Tajfun: Victoria
    DonPedro z Manczy 18.09.2016 14:28
    Foty z meczu: https://goo.gl/photos/CcZHAeJMsgYcrzwu6
     
  • Victoria Kałuszyn: Orzeł Unin - niewykorzystana szansa
    foto 12.09.2016 20:25
    Fotki z meczu z Uninem: https://goo.gl/photos/gt8Znpu1Vrzk4h4x6
     
  • Victoria Kałuszyn: Wilga Miastków Kościelny
    zawodnik 02.09.2016 18:22
    szkoda tego remisu trzeba wygrywac takie mecze !!! ps.kot bardzo dobrze sie czuje :)

Zawodnicy VK

  • JL_PERSON_PICTURE Kozak Marcin

Następny mecz

NADCHODZĄCE
Liga okręgowa 2016/2017
N, 02. Paź. 2016 15:30
MKS Małkinia
MKS
-:- Następny mecz
Victoria KAŁUSZYN
VK

Liga okręgowa 2016/2017
N, 09. Paź. 2016 15:00
Victoria KAŁUSZYN
VK
-:- Następny mecz
Hutnik Huta Czechy
HUT

Liga okręgowa 2016/2017
So, 15. Paź. 2016 15:00
Jabłonianka Jabłonna Lacka
JAB
-:- Następny mecz
Victoria KAŁUSZYN
VK

Tabela

Liga okręgowa 2016/2017

# Zespół Mecze Punkty
1 Naprzód 8 22
2 Fenix 8 18
3 Hutnik 8 17
4 Płomień 8 17
5 Jabłonianka 8 13
5 Zryw 8 13
7 Tajfun 8 13
8 Wilga 8 12
9 Tygrys 8 11
10 Wektra 8 10
11 Orzeł 8 10
12 Victa 8 7
13 Mazovia 8 7
14 Kosovia 8 6
15 MKS 8 2
16 Tęcza 8 2

JEvents Calendar

Wrzesień 2016
N P W Ś C Pt S
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Moduł JoomLeague: Results (Wyniki)

Wylosowany banner

Urodziny

... no player has a birthday next 2 days!

Tenis

LIGA TENIS

Plan Wydarzeń

Brak wydarzeń

Serwisy Archiwalne Victorii:

 

staravictoria.kaluszyn.org

 

bardzostaravictoria.kaluszyn.org

 

 

 

 

Who's Online

Odwiedza nas 177 gości oraz 0 użytkowników.